מנקה בית בהר הצופים עוזרת בית בהר הצופים

עוזרת בית בהר הצופים

ניקוי של בתי מגורים בהר הצופים זו המומחיות שלנו BONUS ניקוי ושטיפת דירות מגורים הוא טיפול רציני מוסף המקובל בסיוע צוותי הניקיון המצוינים והמיומנים של חברת אקסטרא קלין. בשורות הבאות תוכלו לקנות לעצמכם הבנה ושמיש עלינו שייתן לכם אופציה להתפנק ממקום המגורים הנוכחי ומסביבה מצוחצחת מאוד. מסביבת מגורים מבריקה במיוחד.

ניקיון של משרדים בהר הצופים: מה ננקה עבורכם?
הברקת בית הוא למעשה סיוע עם ותק המאפשר למי שיש להם בית פרטי ביניכם הגולשים, להפיק תועלת ממגוון השירותים הבא: טיפולי הזמנת ניקיון לאריחים שבדרך כלל נכלל בהם: טאטוא vax, פוליש גבישי, טיפול רענון בלטות קרצוף רצפות וזה לא נגמר כאן. שירותי ניקוי חלונות בנוסף לזכוכיות לויטרינה, סקרין, אשנבים תלויים, אשנבי תקרה והדברים לא נגמרים כאן. טיפולים של ניקיון של לכלוך בנוסף לניקיון של לכלוכים ממזרנים, הסרת אבק מרפידות ובד, ניקיון של עובש משטיחים ופה זה רק מתחיל. שירותי ניקוי מקלחונים שבדרך כלל נכלל בהם: ניקיון של שיש, מוצרי קרמיקה וכלים סנטיריים. שירותי ניקוי רהיטים שיש בהם: ניקיון של טפילים, צבע ואבק מחפצים ורהיטים שונים המצויים בסביבה. טיפולים של ניקיון וילות, גנים וגזוזטראות הכוללים: גיזום וניקיון, ניקיון של מערכות ישיבה בחצר, רחיצת משטחים חיצוניים ועוד. שירותי ניקוי שידות שיש בהם: דקונטמינציה של ארונות מטבח, דקונטמינציה של מיטות, ניקיון של בוידעם והרשימה ארוכה. טיפולים של צבע וסיוד הכוללים: צביעה של קיר, לסייד תקרה, וניקוי כתמים ופטריות מקירות הבית. עם מגוון עצום של ניקיון שמיועדים בדיוק רב עבורכם. דקונטמינציה של דירות בהר הצופים והסביבה: אף יותר נקיות בכל הזמנה!
ניקיון דירות בהר הצופים
עוזרות בית בירושלים

עוזרת בית בהר הצופים

כחברת ניקיון בטופ של הטופ, הרי אנחנו נדאג להברקת

הלוקיישן הפרטית שלכם כשם שהיה בבעלותנו! הניקוי המקצועי שלנו בא לידי ביטוי גם ברמת הניקיון מרשימה במיוחד וגם ביחס האישי אשר מרוויח כל אחד ואחת מלקוחותינו. הברקת בתי מגורים זה טיפול ברמה שאנחנו נותנים, זה מתחיל ב ניקוי ותחזוקה ברמה השוטפת או אפילו עבודות ניקיון בדקת קריאה המותאמות לאינדבידואלים הרוצים לנקות את הדירה לגמרי את תחומם האישי העומד לרשותם. הסיוע נדרש לבעלי משרדים מכל סוג ולכל מטרה ועניין, זה מתחיל בחצרות ובתים פרטיים, יחד עם בתים עם עליית גג ופנטהאוזים וזה לא עוצר שם, אפילו וילות מכובדים. הברקה וניקוי מקצועי גם במסגרת כל 30 יום ואפשר גם מחירון לפי שעה! הותק הרציני של החברה שלנו בשירותי ניקוי וצחצוח דירות מגורים פלוס הטכנולוגיה החדישה וציוד הניקיון והחומרים האיכותיים שיש לנו, דואג לכל אחד צחצוח מקצועי וברמה בכל מסגרת בה תגיעו להחלטה לשכור את שירותינו, הן עם טיפול ניקיונות בהתאמה לתעריף לפי שעה, יחד עם עזרה בניקוי וטיפול ברמה החודשית השוטפת ועד לשירותים של ניקיון איזור הבית הפרטי תוך כדי עשיית פרויקטים מתחום הניקיון בדירה בהר הצופים.

דקונטמינציה וניקוי משרדים באמצעות תאגיד ניקוי, מדוע זה טוב:

לא יודעים אם לקבל את שירותיה של איש מקצוע לניקוי וצחצוח שמתמחה בניקוי של בתי מגורים ומשרדים? מעוניינים להכניס לראש מדוע זה עדיף ומהם הדברים הטובים הנלווים לטיפולים של חברת ניקיון רצינית? בשורות הבאות תקבלו את הזכות לפגוש את שלל ההצעות וההטבות הממתינים גם לכם כחלק מטיפולי הברקת דירות ע"י מנקים מנוסים בחברה רצינית בעיר הר הצופים.

הברקת משרדים בהר הצופים והסביבה – מה אנחנו יכולים להציע?

ניקוי דירות ע"י עסק לניקוי עם ותק, זה טיפול הפותח בפניכם את היכולת להפיק תועלת ממבחר שימושי וכדאי של טיפולי ניקיון, ארגונים וסידורים במקום. בין מגוון הטיפולים המוצגים לנוחיותכם אצל בתי העסק המומלצים בסקטור תוכלו לחפש: דקונטמינציה מקיף לכל דירתכם לרבות, איזור הבישול, המקלחון ובית השימוש, חדר המיטות, מרכז הבית, מחסנים המצויים בשטח הדירה, אכסדראות ולחלופין ניקיון חצרים לאלו מכם שיש להם בית פרטי. דקונטמינציה של חלונות, הלבנת תריסים ותיקונם יד ביד עם דקונטמינציה של מסילות חלון. דקונטמינציה של כניסות, ניקוי משקופים, המותקנים על המעברים והדלתות של חדרי השינה ובכניסה לדירתכם. חיטוי כיור ושיש, דברי זכוכית וקרמיקה וחפצים לסניטריה. נבצע שירותי הברקה, יחד עם, פוליש ווקס ופוליש קריסטל שאותם מחשיבים למיני הפוליש הכי תדירים בשוק ה ניקיון דירות מגורים בארץ. נבצע בשבילכם פעולת חידוש למשטח בעזרת השחזה של משטחים. צחצוח שידות ומטבחים כולל כל הארונות. העלמת אבק מתוך מערכות ישיבה וריפודים מכל סוג הנמצאים בדירתכם, פלוס, מזרון, מריפודים וכיוצא בזאת. יחד עם זאת, אפשר להתפנק ממבחר גדול של שירותי ניקוי מעניינים הממתינים רק לכם על ידי חברות מובילות בעסקי , דוגמה לכך יכולה להיות תאגיד הניקוי אקסטרה קלין הנותנת לכם את היכולת ליהנות מ-Extra ניקוי בכל הליך! דקונטמינציה של בתים בהר הצופים והסביבה – תעריפים כמה בערך תהיה העלות לעשות עבודות דקונטמינציה ובקורולציה למה בדיוק זה מוחלט? כל אשר חובה להבין על תעריף לניקוי דירה בעוד רגע. התמחורים לדקונטמינציה של דירה נסגרים על-פי היקף וסוג המשימות של הניקוי הנדרשות בשטח הבית, מס' חדרי שינה ועד כמה מטופח המקום טרם תחילת משימות הטיפולים והניקיונות. בכל מצב, הכרחי לערוך ניתוח השוואת עלויות ושזה יהיה נקודתי בין כמות של מנכ"לים, ושתהיה לכם הערכה נכונה לגבי הצעות המחיר שבשוק שיוצעו לכם לפי ובהתאמה לרמת טיפול באיכות שתשיגו על ידי נותני השירות השונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Buttonטלפון: 055-939-80-22